Aplikace vědecké práce do praxe pomocí projektu Proof of Concept

Pondělí 13. leden 2020, 16:30

Vědeckotechnický park UP (VTP UP) přináší studentům a studentkám doktorského studia příležitost dostat pomocí projektu Proof of Concept své vědecké práce do aplikované sféry. Kromě finanční podpory je součástí projektu také individuální plán komercializace a konzultace odborníků na transfer jak v sociálně-humanitní oblasti, tak v oblasti technologií.

Komu je výzva určena?

Výzva je určena studentům doktorského studia na UP, kteří při svém studiu získali (nebo mají pocit, že získali) výsledky vědy a výzkumu s komerčním potenciálem.

Kde se mohu dozvědět více, jak se mám přihlásit?

Veškeré informace o tom, jak vyplnit přihlášku a co je třeba mít připraveno, dostanete 29. a 30. ledna na Mega hackathonu, který se připravuje speciálně pro tuto příležitost. Jedná se o intenzivní praktický workshop, kde se dozvíte vše potřebné a zároveň si s pomocí mentorů připravíte přihlášku a prezentaci svého PoC projektu. Nejúspěšnější týmy či jednotlivci budou podpořeni finanční částkou dle reálných nákladů na projekt, a to až do výše 1 000 000 Kč. Registraci na Mega hackathon a další informace naleznete ZDE. Aktuality můžete sledovat na FB události ZDE.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte Jitku Zmitkovou na e-mailu jitka.zmitkova@upol.cz.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)