Náplní práce bude:
- příprava smluvní dokumentace (sepisování smluv, revize smluv, administrativní podpora vč. účasti na vedení spisové agendy, zpracovávání právních rozborů, práce s komentářovou literaturou, rešerše judikatury);
- administrace výběrových a zadávacích řízení;
- zajišťování veškerých činností spojených se zadáváním veřejných zakázek;
- poradenská činnost v oblasti veřejných zakázek, pracovního, závazkového, korporátního práva;
- příprava stanovisek k problematice týkající se veřejných zakázek a závazkového práva;
- práce s elektronickými systémy v oblasti zadávání veřejných zakázek (profil zadavatele);
- tvorba a připomínkování vnitřních předpisů;
- komunikace s klienty.
Nabízíme:
- práci na HPP v rozvíjející se společnosti v mladém kolektivu; možnost i jiné formy úvazku;
- zajímavou a různorodou práci, zasahující do několika právních odvětví;
- možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání v rámci školení;
- místo výkonu práce v centru Olomouce;
- široká škála benefitů (možnost účastnit se teambuildingových aktivit, společná kuchyňka, notebook, mobilní telefon, sick days, pružná pracovní doba atd.);
- odpovídající mzdové ohodnocení;
- pracovní smlouva na dobu neurčitou.
Požadujeme:
- praxi v oblasti administrace veřejných zakázek, vhodné pro absolventy (případně úspěšné zakončení alespoň 4. ročníku Právnické fakulty)
- znalost základních soukromoprávních předpisů;
- dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování;
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel);
- nadšení pro získávání nových poznatků a zkušeností;
- pečlivost, zodpovědnost, schopnost kritického myšlení a proaktivního přístupu;
- aktivní řidič výhodou.
Životopisy zasílejte na obchod@rpsc.cz.